Tietosuojaseloste

Winner.dog / Habanello Oy (jatkossa myyjä) on sitoutunut suojaamaan asiakkaidensa yksityisyyttä. Tällä tietosuojaselosteella informoimme asiakkaitamme heidän henkilötietojensa käsittelystä. Asiakkaan on hyväksyttävä tämän tietosuojaselosteen ehdot käyttääkseen palveluita.

Keräämämme tiedot voidaan jakaa käyttäjän antamiin, verkkopalveluiden käytöstä havannoituihin sekä analytiikan avulla johdettuihin tietoihin. Käytämme tietoja:

  • Helppokäyttöisen ja turvallisen palvelun toimittamiseen
  • Hyvän asiakaskokemuksen tarjoamiseen
  • Tuotesuositusten ja markkinoinnin parantamiseen
  • Toimitusten toteuttamiseen
  • Maksujen käsitelyyn
  • Analytiikkatarkoituksiin
  • Asiakaspalvelun ja verkkokaupan kehittämiseen

Rekisterinpitäjä

Käsiteltävien henkilötietojen rekisterinpitäjänä toimii:

Habanello Oy (Y-tunnus 2914296-9)

Solbackantie 31B

04170 Paippinen

Voitte tiedustella tietosuojasta ja henkilötietojen käsittelystä sähköpostitse:

info@winner.dog


Tietoja, joita voidaan kerätä

Käyttäjän itsensä antamat tai henkilön tunnistavat tiedot; 

  • Tunnistamistiedot, kuten nimi, henkilötunnus
  • Yhteystiedot, kuten osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero
  • Maksutiedot, mukaan lukien luottosopimukset ja muut laskutustiedot
  • Google-, Facebook- tai Microsoft-kirjautumiseen käytetty sähköpostiosoite ja varmenne
  • Palvelujen käytöstä havainnoidut ja analytiikan avulla johdetut tiedot
  • Ostoshistoria, mm. tilatut tuotteet ja niiden hintatiedot
  • Toimitustiedot, kuten valittu toimitustapa ja toimitusosoite
  • Verkkokaupan käyttö- ja selaustiedot sekä päätelaitteen tunnistetiedot

Mihin henkilötietojani käytetään?

Henkilötietoja käytetään

  • Asiakkuuden ylläpitämiseen
  • Tilausten toimitukseen, käsittelyyn ja arkistointiin
  • Toiminnan ja palveluiden kehittämiseen
  • Asiakaskokemuksen parantamiseen
  • Analytiikkaan ja tilastollisiin tarkoituksiin
  • Henkilökohtaisesti kohdennetun sisällön ja markkinoinnin tuottamiseen
  • Väärinkäytösten estämiseen

Tietoja käsitellään asiakkaan ja myyjän väliseen asiakassuhteeseen, sopimukseen, sivuston käyttöön, asiakkaan erilliseen nimenomaiseen suostumukseen tai lainsäädännön velvoitteisiin perustuen.

Tietojen säilytys

Kaikki henkilötiedot ovat suojattu asiattomalta pääsyltä ja vahingossa tai laittomasti tapahtuvalta tietojen hävittämiseltä, muuttamiselta, luovuttamiselta, siirtämiseltä tai muulta laittomalta käsittelemiseltä. Henkilötietojen käsittelyssä ja niihin liittyvissä teknisissä ratkaisuilla noudatamme hyviä tietosuojakäytäntöjä. Henkilötietojen kaikenlaisessa käsittelyssä on huomioitu EU:n tietosuoja-asetusten vaatimukset.

Henkilötietoja käsittelevät henkilöt

Asiakastietoihin on pääsy vain myyjän omilla työntekijöillä. Niiltä osin kuin tietoja siirretään kolmannelle osapuolelle, kolmas osapuoli huomioi EU:n tietosuoja-asetuksen ja muun lainsäädännön asettamat vaatimukset. Voimme luovuttaa joitakin välttämättömiä tietoja kolmansille osapuolille toimituksen takaamiseksi sekä markkinointia ja ostokäyttäytymisanalysointia varten. Asiakkaan tiedot välittyvät myös maksamisen yhteydessä maksujärjestelmää ylläpitävälle taholle.

Tietojen säilyttämisaika

Säilytämme henkilökohtaisia tietoja vain tarvittavan ajan, jotta voimme täyttää tässä selosteessa kuvatut käyttötarkoitukset. Lisäksi joitain tietoja voidaan säilyttää kauemmin niiltä osin kuin se on tarpeen laissa asetettujen velvollisuuksien, kuten kirjanpitoa ja kuluttajakauppaa koskevien vastuiden, toteuttamiseksi ja niiden asianmukaisen toteuttamisen osoittamiseksi.

Asiakkaan oikeudet

Asiakkaalla on oikeus:

  • Saada pääsy itseä koskeviin tietoihin ja saada niistä jäljennys
  • Pyytää omia henkilötietoja koskeva oikaiseminen tai poistaminen

Tämän lisäksi, mikäli henkilötietojen käsittely perustuu erilliseen suostumukseen, asiakkaalla on oikeus peruuttaa suostumus milloin tahansa. Tietojen käyttämistä koskeva pyyntö voidaan tehdä asiakaspalveluumme.

Evästeet

Käytämme evästeitä (”cookies”) sekä muita vastaavia tekniikoita. Käytämme näitä tekniikoita sivuston eri toimintojen toteuttamiseen sekä personointiin, analytiikkaan ja markkinoinnin kohdentamiseen.

Tietosuojaselosteen päivittäminen

Pidätämme oikeuden muuttaa tietosuojalomaketta. Löydät aina ajantasaisen tietosuojaselosteen verkkokauppamme ”tietosuojaseloste” osiosta.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 17.8.2018 alkaen.

Verkkokauppa

Habanello Oy
Solbackantie 31B
(ei käyntiosoite)
04170 Sipoo

0401240222
info@winner.dog
2914296-9

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Ehdoissa esitettyjä kuluttajasuojan vaatimia ehtoja (mm. palautusehtoja) ei sovelleta yritysasiakkaisiin. 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Artero Finland yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Habanello Oy
Solbackantie 31B
(ei käyntiosoite)
04170 Sipoo

0401240222
info@winner.dog
2914296-9

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. Kotiinkuljetus tai yrityksen toimipaikkaan kuljetus ei sisällä lähetyksen siirtämistä sisätiloihin tai sen purkamista. 

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Tilaukset lähetetään 1-3 arkipäivän sisällä. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Emme myöskään vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista ylivoimaisen esteen kohdistuessa alihankkijaamme. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Sinulla on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi sinun on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voit käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetät ilmoituksesi peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutat tämän sopimuksen, palautamme sinulle kaikki sinulta saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olet valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme, kuitenkin siten, että tuote on palautunut myyjälle. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellet ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että sinulle ei aiheudu maksusuoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Sinun on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetät tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olet vastuussa sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Avattuja shampoo, hoitoaine, suihke, ruoka tms. -tuotteita ei voi hygieniasyistä palauttaa. Tuotteet, joihin on tehty asiakkaan pyytämiä muutoksia tai muokkauksia, eivät ole palautuskelpoisia.

Sinun on vastattava tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kustannuksista ts. sinun tulee maksaa palautuslähetyksen kulut. Tavarat voit palauttaa postitse myyjälle.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme kaikki toimituskustannukset (lähetyskustannukset ja palautuskustannukset).

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai sähköpostiosoitteeseen. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, sinun täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.